باربری مشهد به ابهر | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به ابهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زنجان - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به ابهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زنجان - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


معرفی جاذبه های گردشگری ابهر
شهر ابهر با پیشینه‌ای کهن در استان زنجان قرار دارد. باستان‌شناسان این شهر را با توجه به آثار باستانی‌، که از دوره‌های مختلف در آن به‌ جا مانده‌اند، منطقه گردشگری ابهر به‌عنوان یکی از نخستین مکان‌های سکونت در ایران می‌شناسند.
در دوره حکومت ایلخانان این شهر به دلیل جاده‌های مهم بین شهری از نظر اقتصادی رونق زیادی داشت.سفر به شهرستان ابهر سفر به دنیایی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است. درادامه از جاهای دیدنی ابهر و جاذبه های گرشگری ابهر بیشتر می‌گوییم.
آرامگاه شاهزاده زیدالکبیر | گردشگری ابهر
آرامگاه شاهزاده زیدالکبیر در منتهی الیه شرق شهرستان ابهر در استان زنجان قرار دارد، که بر اساس کتاب منتقله الطالبین نسبت شاهزاده زیدالکبیر به نخستین پیشوای شیعیان جهان باز می‌گردد و یکی از جاذبه های گردشگری ابهر میباشد.
گنبد این بنا دوپوش و از نوع رک می‌باشد که با گلویی مخروطی و بلند خود تداعی برج‌های آرامگاهی است، سبک خاصی که در سده‌های سوم و چهارم هجری قمری وارد عرصه معماری ایران گردید. باربری مشهد به ابهر - از جمله ویژگی‌های این گنبد سطوح خارجی آن است که دارای پوشش کاشی فیروزه‌ای مزین به طرح‌های هندسی و کاربندی رنگی زیبای آن بر سطح گچی در نمای داخلی می‌باشد.
امامزاده اسماعیل شناط | گردشگری ابهر
امامزاده اسماعیل در منطقه شناط ابهر واقع است. این بنای زیبا بر پایه یک هشت ضلعی استوار شده است که یک گنبد زیبا بر فراز آن به چشم می خورد که یکی از جاذبه های گردشگری ابهر میباشد .امام زاده اسماعیل شناط ابهر با ۱۰ واسطه به امیرالمومنین(ع) می رسد.نمای بیرونی این بنای زیبا هشت ضلع دارد که چهار ضلع فرعی آن با طاق نماهایی زیبا و اندکی قوس دار آراسته شده اند و در مرکز آن ها به خط زیبا نام مبارک الله و نام مبارک پیامبر اکرم(ص) به چشم می خورد که با خط زاویه دار کوفی منقش شده است.چهار ضلع اصلی نمای بیرونی نیز دارای طاق هایی با قوس هایی که در اصطلاح معماری جناغی هستند آراسته شده و درب های ورودی رو به شبستان نیز بر این اضلاع تعبیه شده است.گنبد این بنای زیبا نیز دو لایه بوده و لایه بیرونی با کاشی کاری چشم نواز و پرکاری آراسته شده که بسیار زیباست. بنابر اسناد موجود این امامزاده بزرگوار در قرن ششم هجری قمری رحلت کرده و در این مکان به خاک سپرده شده است.
بقعه پیر احمد زهرنوش | گردشگری ابهر
بقعه پیر احمد زهرنوش مربوط به سدهٔ ۶ و ۷ ه.ق است. این بنا در حاشیه جنوبی شهر و یکی از جاذبه های گردشگری ابهر میباشداین اثر در تاریخ ۱ مهر ۱۳۵۳ با شمارهٔ ثبت ۹۸۱ به‌عنوان یکی از آثار ملی به ثبت رسیده است.این بقعه آرامگاه سه تن از بزرگان ابهر می‌باشد. باربری مشهد به ابهر - در مجاورت بقعه ساختمان‌هایی می‌باشد که امروزه از آن‌ها به عنوان موزه‌ی باستانشناسی ابهر استفاده می‌شود. به گفتهٔ محمد آقامحمدی این بنا بر بقایای خانقاهی متعلق به قرن چهارم هجری ساخته شده است.خانقاه اولیه متعلق به ابوبکر محمد بن عبدالله ابهری متوفی ۳۳۰ هجری قمری بوده است.
باربری مشهد به ابهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به ابهر - زنجان - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به ابهر،حمل بار از مشهد به ابهر ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: